søndag 2. august 2009

Sukkersøtt`s Jubileumsutfordring #3

Ja, så ble det et kort i dag også;
Utfordringen lyder som så;

Lag "ditt fineste kort", i en stil som definerer deg som kortlager, eller med ting du har dilla på for øyeblikket.

Hva er det som definerer meg som kortlager? Har funnet ut at jeg har hatt en utstrakt bruk av vintage-bilder, bruker mengder av mønsterpair fra K&Company. Og hva jeg for tiden har dilla på, hvis man kan kalle det det, må det være å lage tre-brettede-kort, og siden jeg fikk meg stansemaskin på fredag, blir jeg sikkert bruke den en del fremover....-også en ting til; kortene mine blir aldri helt slik som jeg har tenkt oppe i hodet mitt, ei heller denne gangen.. Sånn er jeg som kortlager,- veien blir til mens jeg går... *ler*

her er resultatet;


innsidene;











Nærbilde av lukkemekanismen;




-sånn er jeg :-)

8 kommentarer:

  1. For et utrolig vakkert kort!!!
    Jeg ser vi faktisk har brukt samme mønsterpapir på bidraget vårt, jommen har vi god smak =0)

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Hei-hei!;D
    Tusen takk for komentaren!;P Oj, her var det masse fiint! Dette kortet var jo nydelig!;D Jeg gleder meg til å følge med denne bloggen:o)
    Klem Ida:o)

    SvarSlett
  4. Det var helt nydelig!!
    Skjønt papir og motivet helt herlig.
    Veien blir til mens du går.... skjønner ikke... he,he. Jeg kan nok være litt slik jeg også.

    Ha en flott dag, Klem:))

    SvarSlett
  5. Åh, så nydelig! Herlige farger og detaljer :O)

    SvarSlett
  6. Hvor er det et fint kort

    SvarSlett
  7. Så nydelig! Lekkert pyntet på alle sider med flotte detaljer! Likte så godt lukkingen du hadde laget!!
    Klem fra Kari

    SvarSlett
  8. Så flott ett babykort! Klem

    SvarSlett

Så hyggelig at du skriver en kommentar :-) Takk for at du tar deg tid til det, det setter jeg stor pris på!