mandag 24. september 2018

Bryllup

Tiden flyr, og oppdateringer har ikke vært min sterkeste side de siste årene. Faktisk så trått har det vært at disse bildene fra den morsomste bryllupsfotograferingen jeg noensinne har hatt kommer et helt år etter, faktisk. (og jeg vet, bryllupsfoto er ikke det jeg gjør til vanlig lengre, men dette kunne jeg virkelig ikke si nei til :) )
Skikkelig moro når det ikke bare er en tobeint brudepike, men faktisk et par hester som også skal være med på moroa. Og for all del; for ikke å glemme en flokk med boergeiter som ivrige tilskuere (heldigvis godt plassert bak et gjerde)
Gratulerer med bryllupsdagen, Elisabeth og Jon!























(bildene er publisert med tillatelse) 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du skriver en kommentar :-) Takk for at du tar deg tid til det, det setter jeg stor pris på!