mandag 5. januar 2009

Sukkersøtt`s utfordring fra 2. januar -endelig bidrag

Ja, her kommer det endelige bidraget mitt til Sukkersøtts utfordring....





Jeg er jo veldig glad i katter, og når man ser på hvor kjærlig den lille jenta holder fast på den lille pusen, syntes jeg teksten ble veldig passende til dette stempelet. Det å holde en myk pus i armene er virkelig å "omfavne gleden" -iallefall for meg...

Her er noen bilder av noen detaljer;







Mønsterarket jeg har brukt er fra Ladybug og heter "Follow your hart", og tekststempelet er fra Norsk Stempelblad

2 kommentarer:

  1. Dette var et vakkert kort som ga meg litt vintage-følelse. Pynten, motivet og teksten passer kjempefint sammen.

    SvarSlett
  2. Kjempenydelig kort!! Og bokmerkene dine var også utrolig flotte!
    Klem, Gry-Heidi

    PS. Takk for koselig kommentar i bloggen min:)

    SvarSlett

Så hyggelig at du skriver en kommentar :-) Takk for at du tar deg tid til det, det setter jeg stor pris på!