torsdag 12. februar 2009

Konvoluttkort, inspirert av Ett Trykk"

I februarnr. av Ett Trykk var det fremgangsmåte på noen flotte konvoluttkort. Det måtte jeg selvfølgelig prøve, og siden det er flere kolleger som har fått barn nå helt nylig, så var det en passende andledning til å prøve ut dette..
Papir fra Caiser Kraft (som vanlig..)
Her er resultatet;
Det er to gutter som er født, men alt må ikke baaaaaare være blått for det..
Først et grønt et;



Detaljer;
Så et i brunt og blått;



Detaljer;

2 kommentarer:

  1. Utrolig fint kort - vakkert laget med nydelige blomster på! Ett trykk er et utrolig flott blad og jeg bare må ha det. Masse fin inspirasjon og hente der!

    Du har så flotte katter. Tror jeg må legge ut bilde av pusen min også - han er en langhåret pusegutt som vi fikk i 2003 fra dyrebeskyttelsen i Oslo.

    SvarSlett
  2. Så masse nydelige ting du lager!

    SvarSlett

Så hyggelig at du skriver en kommentar :-) Takk for at du tar deg tid til det, det setter jeg stor pris på!