mandag 17. august 2009

En "snusfornuftig kollega"

En kollega av meg la igjen en tom snusboks på tallerkenen etter lunsj en dag, og da kom jeg på at jeg hadde sett på en eller annen blogg at noen hadde dekorert en sånn en.. -så da måtte jo jeg også prøve..
Spørs om hun kjenner igjen esken sin, nå.... ;-)






Synes det gjør seg som en liten venninnegave/-oppmerksomhet; Med plass i lokket til noen mynter til en cappuccino, en kinobillett, eller rett og slett bussen hjem etter en shoppingtur med en god venninne??.... -uante muligheter...*ler*



Inni har jeg laget en liten rund "bok" med et par venne-sitater, og plass til å skrive en liten hilsen på...






..og sånn er esken inni;


Papir fra Kaiserkraft, de uunværlige stemplene fra Stempelglede, blonder fra den lokale broderiforretning, og bånd og knappe-brads fra Panduro

Ha en fortsatt fin uke :-)

5 kommentarer:

  1. Så nydelig snusboks du har laget.Så lekkert papir og blonde også.

    SvarSlett
  2. Nydelig var den. Herlige farger og papir.
    Jeg var ute i helja og jammen kom jeg ikke hjem med ene etter det andre. ( Masse fin pynt i drinkene, vet du) He, he. Huff:=)

    Klem:))

    SvarSlett
  3. Tusen takk for koselig kommentar! :)
    Stempelet er fra Tilda, ja.. En av de aller første seriene hennes. Apropos, så kommer det 4 nye Tilda serier ut i dag på pandurohobby.no i dag fikk jeg fortalt... (Nei,jeg blir ikke betalt for å reklamere;)) Skal inn å titte litt nå! :)
    Denne snusboksen er så utrolig søt. Trodde aldri jeg skulle si det om en snusboks, men du har fått det til :) Lurt med penger i lokket, jeg må jo bare putte kinobillett i boksen og småpenger til dele-popcorn i lokket! Takk for tipset.. Nå må jeg ut å finne noen som snuser :P
    Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Tror jeg begynner å snuse, jeg!!
    (Mange på jobben som gjør, men tror ikke de har "rom i lokket"?)

    SvarSlett

Så hyggelig at du skriver en kommentar :-) Takk for at du tar deg tid til det, det setter jeg stor pris på!