fredag 6. november 2009

Fant et til...

Sitter med nesa i en klut, og orker ikke lage noe kort i dag, så jeg sitter her og ser igjennom bildene på pc`en istedet, og fant et bilde til av Satchmo som jeg synes er litt søtt... han er verdens mest nyskjerrige katt, og her ser det ut som om han følger med på ett eller annet...

-Har forresten fått fibernett i hus i dag, så nå satser vi på et bedre dataliv....
Ha en fin torsdagskveld! Håper noen fortsatt finner veien innom, selv om jeg sliter litt med Blogger og visninger i blogglister om dagen...

3 kommentarer:

  1. Bildene du tar er såååå lekre.... :-)
    Jeg skulle egentlig vaske, men klarer å finne på alle mulige unnskyldninger her.... ;-)
    Jobber sjelden netter lenger jeg heller... Sluttet med det for noen år siden, da jeg slet veldig med å sove...
    Men det går greit en gang i mellom når det er litt krise på jobben... :-)
    Får håpe formen din snart blir bedre....
    Er ikke moeo å være syk...
    Og jeg får ta meg selv i nakken og bli ferdig, det gjør seg jo ikke selv... :-)

    God bedring!

    Klem, Gro

    SvarSlett
  2. kjempe fin og harmonisk bilde du har tatt av katten din :-).God bedring

    SvarSlett
  3. Mmmm...nydelig bilder !!
    Jeg kan godt forstå at du smelter, det blikket kan jo smelte isfjell...Helt skjønn!!!
    Kortet ditt har jeg heller ikke fått med meg, fatter ikke hvorfor?????
    Det vises ikke alltid på bloggen min, når du legger inn noe nytt:=)

    Herlig var det iallefall, stilig effekt med vinduet:=)

    Klem:))

    SvarSlett

Så hyggelig at du skriver en kommentar :-) Takk for at du tar deg tid til det, det setter jeg stor pris på!