søndag 17. januar 2010

Huff, det vanskelige vinterlyset....

Var ved et frossent vann i går, med snø og is, og det var så vakket, men akk så vanskelig å gjenngi med kamera... *sukk*
Ikke fikk jeg til rett komposisjon heller..
Det er pussig det der, når du drar hjem og tror du har kamera full av "skatter" (les; blinkskudd og gode motiv) så er det liksom ikke noe fint på minnebrikka når du får det inn på pc`en, men når du tror en tur har vært "bortkastet" eller når du har "vondt i magen" for du tror at det ikke ble èt portrettbilde som kan brukes, da dukker den ene perlen opp etter den andre på pc`en....
Noen flere som har det sånn??

Her er et par smakebiter fra i går, selv om jeg ikke er helt fornøyd..
Venter på våren, jeg....

5 kommentarer:

  1. Venter på våren...det gjør jeg også.
    Men når du ser bildene dine, er det jammen mæ fint med kong vinter også.
    Du er kjempe flink:=)

    Klem:))

    SvarSlett
  2. Hehe, ja har mang en tur hvor jeg tror jeg har minnekortet stappet med gullkorn, så laster man det over og blir sittende der og fundere "hva dette er for noe"...sukk... men jeg har lært at man bør la det ligge litt etter man kommer hjem, så man kan se litt objektivt på bildene, for når man tar et bilde har man alle sanser igang, og det er ikke alltid like lett når man kommer hjem etter en lang tur å hente det fram igjen og da blir ikke bildet helt som man trodde. Så ta deg en matbit eller noe før du setter i gang med bildene, så skal du se at det ikke er så ille :) Og disse bildene formidler absolutt kulden og kong vinter på en fin måte,fine toner i dem.

    SvarSlett
  3. Flotte bilder dette! Liker B/W effekten. Hadde vært skummelt med fotspor bort til råka da!!!

    SvarSlett
  4. Så fine vinterbilder :) Likte godt det bildet av sprekt is :)

    SvarSlett
  5. Livet er fullt av både overraskelser og skuffelser... ;)
    Liker bildene her, jeg.
    Flotte linjer og strukturer i det første bildet. Fint!

    SvarSlett

Så hyggelig at du skriver en kommentar :-) Takk for at du tar deg tid til det, det setter jeg stor pris på!