tirsdag 16. mars 2010

She`s got the hole world in her hand....

Siden vi snakket litt om kvinnedag og rødstrømper her for en tid tilbake, kunne vel dette bildet passe?? -la den rød glasskula være symbolsk, og legg nå hva dere vil i det... Dette er dog absolutt ikke ment som et radikalt innlegg (noe de som kjenner meg ikke er noe som helst i tvil om) men heller et litt småartig innlegg og et resultat av lek med fotografering heelt alene.. -noen som visste at det går utmerket godt ann og bruke fjernutløser med storetåa??
Må også nevne at bildet er sterkt inspirert av min eldste sønn som har tatt noe tilsvarende med en neve blåbær. Godt med gode inspirasjonskilder innenfor husets fire vegger :)

6 kommentarer:

  1. Jeg synes faktisk å se for meg hele den settinga med fjernkontrollen ja :-) og faktium er nok at jeg fikk ås trang til å le høyt at jeg satt kaffen nesten i vrangstrupen. Morsomt da gitt, og ikke minst utrolig kreativt....
    Hovedsaken er jo at en selv har det gøy i prosessen, det har å vært min meninglenge lenge :-)

    Fn fin dag til deg.

    SvarSlett
  2. flott bilde. Likte lyssettingen.

    SvarSlett
  3. Flott bilde og symbolikk,
    som i mine øyne både omfavner og verner.
    Fint! :)

    SvarSlett
  4. Fint komponert! Og flott resultat...Og det er vel lov å ha radikale meninger vel??

    SvarSlett
  5. Stilig bilde, artig med lyspunktene i selve kula også. Hehe, jeg kan se det for meg hvordan dette har foregått, visst skal man være kreativ når man fotograferer på egenhånd :)

    SvarSlett
  6. veldig flott med den helt mørke bakgrunnen, det gir ekstra fokus på den røde glasskulen!

    SvarSlett

Så hyggelig at du skriver en kommentar :-) Takk for at du tar deg tid til det, det setter jeg stor pris på!