mandag 16. juli 2012

Kapellets bakgård...


6 kommentarer:

  1. det virker litt skummelt :-) , men flott sett og fotografert !

    SvarSlett
  2. Uhyggelig stemning du har fått frem her .... kult bilde!

    SvarSlett
  3. Alltid når en ser bilder fra kirker og kirkegårder som dette settes en i en underlig stemning. Vet egentlig ikke om jeg som Irene sier at det bare er uhygge heller faktisk, mer stille og følsom og på vakt mot alt det som kan bevege seg både på innsiden og utsiden av kroppen om du forstår... :-) ble vel mye surr og undring dette, men bidet ditt var superfint! likte at du hadde trekt deg inn i en mørk krok for så at lyset falt så fint i fremkant der.

    Klem din vei!! og nå håper jeg du har sydd ferdig, he he

    SvarSlett
  4. Tøft, - liker både lyssettinga di og komposisjonen/utsnittet ditt!
    Ha en super fredda'!

    SvarSlett
  5. Kjenner virkelig på stemningen her. Usikker på om jeg hadde gått hit alene på kveldstid etter å ha sett dette bildet ;) Likte dette uansett om jeg syns det var litt småskummelt her, flott når en klarer å formidle så godt. Flott i sv/hv.

    SvarSlett
  6. Stilig og et annerledes, men flott kirkegårdsbilde :)

    SvarSlett

Så hyggelig at du skriver en kommentar :-) Takk for at du tar deg tid til det, det setter jeg stor pris på!