onsdag 7. august 2013

Inger-Marie & Bjarte

Da har brudeparet fått bildene sine så her kommer det et "finaleinnlegg" fra min siste bryllupsfotografering på veldig lenge. Det er ærefullt og morsomt å bli spurt om å fotografere bryllup, samtidig som det er et veldig stort ansvar å forevige en dag som aldri kommer igjen. Det er også en svæært omfattende og tidkrevende jobb, som er vanskelig å kombinere med en vanlig jobb. Derfor blir det nok småbarn og konfirmanter på meg heretter, samt forhåpentligvis flere spennende og morsomme egne prosjekt, både alene og sammen med andre.
Ønsker brudeparet lykke til med fremtiden; -og; dere er en drøm foran kamera! :)

Her er et knippe bilder fra dagen;



























































9 kommentarer:

  1. Flotte brudebilder. Her må brudeparet bli fornøyd :)
    mvh
    Håvard

    SvarSlett
  2. Mange fine bilder i denne serien, liker spesielt godt det som er tatt bakfra og tett på ansiktene, får en følelse av å tre rett inn i verden deres, veldig nært og varmt.
    Kysset liker jeg også spesielt godt, masse følelser her....:-))
    Du er dyktig Liv Johanne :-)
    Lykke til videre :-))

    SvarSlett
  3. Å jøjje miiiiinnnn! jeg har lyst til å giftes!! igjen... he he Fantastisk flott serie Liv Johanne :-)

    SvarSlett
  4. så heldig at de hadde deg som fotograf ! super bilder.

    SvarSlett
  5. Ja dette var en knallserie som jeg likte veldig godt, jeg har og prøvd sånn og kan skrive under på at det er krevende så det holder og virkelig en utfordring, men her syns jeg du har fått det til veldig fint med god variasjon og kreativitet.

    SvarSlett
  6. Stilig og smakfullt!
    Flotte bilder til parets minnebok!
    Liker stilen/komposisjonen din!

    SvarSlett
  7. Blir nesten feil å seie "så godt å høre"! Men må innrømme at det gjorde litt godt! Har nettopp lagt ut mine siste brudebilder selv på veeeeeeldig lenge. Har skrevet nesten det samme som deg og føler det samme som deg!
    Uansett kjempe gilde bilder og jammen er du en dyktig bryllupsfotograf som nå velger å ta en laaaang "pause":-)))
    Flotte minner for det heldige brudeparet:-)

    SvarSlett
  8. Dette greide du i alle fall med glans, og det så det holder! men kjenner litt på magefølelsen din ja, det tar TID og krefter på en måte. En har jo alltid lyst til å gjøre sitt aller aller beste, og ikke bare slurve unna heller, så forstår deg ja Liv Johanne.

    Var i alle fall kjempekjekt å se denne serien, fiiine brudeparet, måtte de få mange fine dager.

    SvarSlett
  9. Hvor var det stor nydelse at kigge på dine billeder i dette indlæg.
    SÅ smukke! Tusind tak fordi du deler, så vi andre kan lære og nyde :D

    Hilsen fra Danmark,
    Dorthe

    SvarSlett

Så hyggelig at du skriver en kommentar :-) Takk for at du tar deg tid til det, det setter jeg stor pris på!