tirsdag 14. april 2009

Jeg måtte bare....

Etter mengder med konfirmantkort i friske farger og med 42 bordkort foran meg, måtte jeg bare lage et bruuuuuuuuuuuuunt kort uten at jeg hadde noe mål med det...
Her er mitt lille "pusteroms-kort";

Har prøvd det nyeste selvklebende båndet jeg har kjøpt, og endelig fått brukt det Penny Black mønsterpapiret jeg fikk til 35 års dagen min... hm? Ting tar tid?

Slik ser det ut inni;


...så nå er det bare å krumme halsen og sette igang med bordkortene... De blir ikke avanserte, men det skal gjøres, og det er greit å ha de ferdig nå mens jeg enda har god tid...
Ha en fortsatt fin uke!

3 kommentarer:

  1. Det er et utrolig smukt kort, er vild med vintage stilen

    SvarSlett
  2. Uuuutrolig lekkert, ble det! WOW!!!
    likte alt ved det.
    Klem:))

    SvarSlett
  3. Nyyydelig brunt kort!!
    Lekre detaljer og nydelig bilde!
    Tuusen hjertelig takk for superduper koselig hilsen inne hos meg *glad*
    Og du trenger absolutt ikke ha dårlig selvtillit ;)
    Go`klem fra Maya :)

    SvarSlett

Så hyggelig at du skriver en kommentar :-) Takk for at du tar deg tid til det, det setter jeg stor pris på!